
2026_09_07_ONA FARRERAS_ESTAND VEREMA_CLOS DE L'ONA
L'Ona Ferreres presenta Clos de l'Ona i detalla els productes portats a la Festa de la Verema, incloent negres, blancs i bonsà.
S'explica el mètode de treball per parcel·la que defineix la personalitat i exclusivitat de cada vi anualment.
Es valora positivament el debut del celler a la fira i la bona acollida inicial per part dels visitants.
Es comenta la sorpresa davant la gran acceptació del vi negre per damunt de les previsions inicials amb el blanc.
Es destaca el model d'empresa familiar de Clos de l'Ona i com contactar-hi o planificar visites directament.
Entrevista a Ona Ferreres de Clos de l'Ona
Participació a la Festa de la Verema
Durant la Festa de la Verema, parlem amb l'Ona Ferreres del celler Clos de l'Ona per conèixer de primera mà la seva oferta vinícola en aquest esdeveniment tradicional.
- Elaboracions petites i de poca producció
- Vins negres, blancs i algun bonsà
- Treball per parcel·la com a segell d'identitat
"Tothom ens diu que serà la bomba, o sigui que ojalà sigui així."
Preferències dels assistents i projecte familiar
Malgrat les expectatives inicials orientades cap al vi blanc pel clima càlid, el públic s'ha decantat notablement pel vi negre, fent honor a la tradició del Priorat.
- Empresa familiar amb tracte directe
- Possibilitat de visites al celler
- Contacte a través del web oficial

