23 de març de 2020
Ha habilitat un sistema per concertar cites prèvies pels tràmits més urgents. L’atenció i consultes relatives al Registre i Padró municipal es poden realitzar telefònicament (de dilluns a divendres, de 9:00h a 13:00h al 638 51 84 66) o per mitjans electrònics.
L’oficina d’atenció al públic de l'OPIC romandrà tancada per la crisi sanitària, però ha habilitat un sistema per concertar cites prèvies pels tràmits més urgents. D’acord amb el reial decret RD 463/2020, l’OPIC romandrà tancada i no és possible atendre les sol·licituds de cita prèvia.
L’atenció i consultes relatives al Registre i Padró municipal es poden realitzar telefònicament (de dilluns a divendres, de 9:00h a 13:00h al (638 51 84 66) o per mitjans electrònics.
Des de l'OPIC, s'informa com fer els tràmits dels serveis de Registre General i de Padró per mitjans electrònics:
-Si es disposa de certificat digital, els tràmits es poden realitzar mitjançant l'OVAC. Instància genèrica. Enllaç.
També aquest enllaç al catàleg de tràmits
-Si no es disposa de certificat digital cal donar-se d'alta a idCAT MÒBIL de la Generalitat de Catalunya, només amb el DNI i la targeta sanitària CATSALUT, i realitzar els tràmits electrònicament mitjançant l'eTRAM. Instància genèrica.
Aquestes són mesures extraordinàries membre duri l'estat d'Alarma; durant aquest període queden anul·lades les cites prèvies de Padró i l'OPIC atendrà serveis mínims i urgents.