14 de març de 2019
Aquest dimecres al vespre ha arrencat el Cicle de Xerrades per joves, adolescents i les seves famílies. La propera sobre orientació en família serà el 20 de març, a les 18h
Una cinquantena de persones han participat d'una xerrada amb doble títol "Benvinguda adolescència, pistes per entendre els i les adolescents" adreçat a les famílies; i "A casa no em paren de ratllar, pistes per entendre el món de les persones adultes", adreçada als joves. La xerrada va anar a càrrec de Fran Rojas, educador social amb 20 anys d’experiència en el treball amb adolescents, joves i famílies.
La propera xerrada serà sobre orientació en família i tindrpa lloc el dimecres 20 de març, a les 18h. En aquest cas, es donaran claus per acompanyar a l'adolencent o jove en les decisions del seu futur acadèmic. Anirà a càrrec de Itínere Serveis Educatius de la Diputació de Barcelona.