Un grup de cubellencs organitza la 33a Cubelles-Montserrat per etapes

20 de maig de 2025


La primera etapa tindrà lloc aquest diumenge 25 de maig; la segona serà l'1 de juny i la tercera, el 8 de juny. Les persones interessades a prendre-hi part poden posar-se en contacte al telèfon 671678034

2025_05_20_Carles Rios_guia particular de la 33a Caminada Cubelles-Montserrat per etapes

 

Un grup de cubellencs ha organitzat la 33a Cubelles-Montserrat per etapes, sota el guiatge del cubellenc, Carles Rios.

 

La primera etapa que va de Cubelles a Sant Cugat Sesgarrigues, que té un recorregut de 23 quilòmetres, tindrà lloc aquest diumenge 25 de maig. La sortida serà a les 7:00 h. i es tornada amb cotxes particulars.

 

La segona etapa de 23 Km, que anirà de Sant Cugat Sesgarrigues a la Beguda Alta, serà l'1 de juny. La sortida serà a les 6:30 h. amb cotxe particular fins a la Beguda Alta. La tornada es farà amb cotxe particular o tren. 

 

I la tercera, que va de la Beguda Alta a Montserrat, el 8 de juny. La sortida es farà a les 6:00 h. amb cotxe particular. Mentre que  la tornada es farà amb cotxe particular o tren.

 

Les persones interessades a prendre part a la 33a Cubelles-Montserrat per etapes es poden posar-se en contacte al telèfon 671678034.

 

Aquest any la 33a caminada Cubelles-Montserrat d'una tirada es va celebrar el passat 3 de maig. En aquesta ocasió, degut al mal temps, els participants no van poder acabar el recorregut. Tres setmanes després, el grup de particulars s'han proposat tornar-la a repetir. Aquesta vegada per etapes donat que els hi ha arribat l'interès de gent de la vila a sumar-s'hi, si el format no era d'una tirada i es feia per etapes.

 

El format d'organitzar la Cubelles-Montserrat, de manera particular, va iniciar-se al mes de maig del 2022, sota el guiatge del Carles Rios, qui havia estat la persona que durant molts anys va promoure la caminada Cubelles-Montserrat com a president de Fauna Cubelles- Fauna Camina. La caminada es va deixar de fer com a entitat i es manté a dia d'avui organitzada per un grup de particulars de Cubelles.

 

L'objectiu d'aquest grup de particulars és que no es perdi aquesta tradició que porta més de tres dècades fent-se a Cubelles. D'aquesta manera, un any més, la caminada torna als seus orígens i s'organitza a través del boca orella i fent difusió a través de les xarxes. 

 

Recupera l'entrevista del balanç de la caminada Cubelles-Montserrat celebrada el 3 de maig.


  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles