4 de març de 2026
L’oferta educativa de Cubelles, confirmada per la Generalitat, és de 6 línies d’I3, repartides amb 3 a l’escola Charlie Rivel, dues al Vora del Mar i una línia al Mar i Cel. I d’ESO, tal com s’havia dit, l’Institut Cubelles recupera les tres línies de primer i Les Vinyes manté les dues línies de sempre.
La Generalitat ha obert aquest dimecres el període de preinscripcions per al pròxim curs 2026-2027. Les famílies podran presentar les sol·licituds fins al 18 de març de manera telemàtica. Per a l'ESO, el període de preinscripció començarà aquest divendres i s'allargarà també fins al 18 de març.
La llista de sol·licituds amb la puntuació provisional es publicarà el 15 d'abril, i des d'aquell dia i fins al 20 d'abril es podran presentar reclamacions. El 28 del mateix mes està programat el sorteig del número de desempat i l'endemà es publicarà la llista ordenada. Finalment, el 10 de juny es publicarà l'assignació final de places.
D’altra banda, les preinscripcions de batxillerat seran a l’abril i les de les llars d’infants seran al maig.
En relació amb l'oferta educativa de Cubelles, confirmada per la Generalitat, és de 6 línies d’I3, repartides amb tres a l’escola Charlie Rivel, dues al Vora del Mar i una línia al Mar i Cel. I d’ESO, tal com s’havia dit, l’Institut Cubelles recupera les tres línies de primer i Les Vinyes manté les dues línies de sempre.
© Radio Cubelles