4 de juliol de 2025
L’Ajuntament assumeix per primer cop la gestió amb recursos propis i garanteix l’obertura diària durant l’estiu
La piscina municipal ha obert aquest divendres la temporada d’estiu sense cap problema i a l’hora prevista. Prop d’un centenar de nens i nenes dels casals han estat els primers a estrenar la temporada de bany, gaudint d’una jornada refrescant i plena d’alegria.
Enguany, la principal novetat és que l’Ajuntament s’ha fet càrrec directament de la gestió de l’equipament per primer cop, sense cap concessió externa i amb recursos propis. Aquest canvi ha endarrerit lleugerament la posada en marxa del servei.
Finalment, s’ha optat per una ampliació de contracte amb l’empresa concessionària del servei de consergeria i manteniment del poliesportiu, Safis, que a partir d’ara s’encarregarà del socorrisme i del control d’accessos.
La piscina estarà oberta cada dia, de dilluns a diumenge, d’11.00 a 19.00 h. Els tiquets es podran adquirir directament a les instal·lacions.
Com a novetat, els usuaris rebran una polsera que els permetrà sortir i tornar a entrar durant el dia. A més, l’Ajuntament ha habilitat una zona de pícnic amb taules i cadires a la terrassa del bar-restaurant del poliesportiu, actualment tancat al públic, per fer més còmode l’espai d’esbarjo.
Amb aquestes millores, la piscina municipal vol oferir un espai agradable i còmode per a tothom durant els mesos més calorosos.