27 de maig de 2025
Durant la jornada s'han presentat els Serveis a l'Empresa que ofereix l'Ajuntament, s'ha fet una dinàmica de joc titulada 'Missió: descoberta. De la idea al projecte' i un cafè networking. Entre els objectius de les activitats està permetre a les persones emprenedores i projectes empresarials entrar en contacte amb empreses i agents de l’ecosistema empresarial i afavorir col·laboracions i projectes conjunts de millora
Donar eines per portar a terme processos d'innovació pel creixement empresarial ha estat un dels continguts del segon dia de la programació de la 3a Setmana de l'Emprenedoria organitzada per la Regidoria de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Cubelles. A banda, els assistents presents a la jornada d'aquest dimarts 27 de maig han pogut gaudir d'una presentació dels serveis a l'Empresa (SEMCUB/SOLCUB), d'una dinàmica de joc titulada 'Missió: descoberta. De la idea al projecte' i d'un cafè networking.
La programació de cinc dies de la 3a Setmana de l'Emprenedoria conté un conjunt d'activitats adreçades a totes les persones emprenedores o que estiguin a punt d’iniciar un nou negoci o l’hagin iniciat recentment. Les activitats també permeten a les persones emprenedores i projectes empresarials entrar en contacte amb empreses i agents de l’ecosistema empresarial. Tot plegat pot afavorir col·laboracions i projectes conjunts de millora.
L'alcaldessa de Cubelles, Rosa Fonoll ha destacat l’intercanvi d’experiències i novetats entre persones emprenedores i empreses de nova creació de diferents sectors.
La regidora de Promoció Econòmica, Núria Planas ha destacat com a novetat el Brunch de l'empresària que inclou la Setmana de l’Emprenedoria per posar en valor el talent femení.
La programació de la 3a Setmana de l'Emprenedoria seguirà fins divendres amb diverses dinàmiques com ara la titulada 'El que em dic: reinventa't i emprès des de les teves fortaleses', 'Finances per emprendre els números per prendre decisions' o el Brunch de l'empresària amb dinàmica de presentacions, la ponència 'De seguidors a clients: crea contingut que ven sense ser invasiu/a' o 'De la teva crítica interior a la teva aliada més gran' o 'Gargots terapèutics', entre d'altres.