29 de maig de 2025
La formació s'ha adreçat a emprenedors, autònoms i negocis amb l'objectiu d'ajudar-los a tirar endavant el seu negoci amb més seguretat i recursos
La quarta jornada de la 3a Setmana de l’Emprenedoria organitzada per la Regidoria de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Cubelles ha apropat una formació titulada “Finances per emprendre: entendre els números per prendre decisions” que ha anat a càrrec d’Ana Gonzalvo, directora financera de Descoberta. L'objectiu de la formació ha estat ajudar a les persones participants a adquirir i tenir clars els conceptes i coneixements més crítics de l'àmbit financer. Tot plegat per aprendre a fer els números del seu negoci, detectar millores, fer els ajustos necessaris i tenir una visió clara per prendre decisions amb més seguretat. Ana Gonzalo durant la seva exposició ha assenyalat que cal entendre els conceptes bàsics per prendre bones decisions econòmiques i començar amb una base sòlida.
Per la seva banda, la regidoria de Promoció Econòmica, Núria Planas, ha destacat l'objectiu de la programació de la 3a Setmana de l'Emprenedoria que vol donar suport al col·lectiu empresarial amb formació i eines que els ajudin a tirar endavant els seus negocis.
La 3a Setmana de l'Emprenedoria es tancarà aquest divendres 30 de maig amb la celebració de la 3a edició del "Brunch de l’empresària" un acte que compta amb la col·laboració d’Anna Álvarez de Dile a la chica. Consisteix en una dinàmica de presentacions amb les persones participants.
A continuació, tindrà lloc una ponència titulada “De seguidors a clients: crea contingut que ven sense ser invasiu/a”, que anirà a càrrec de Mayra Adell, consultora de màrqueting digital i experta en estratègies de contingut.
També Eva Lleonart, psicòloga especialitzada en gestió emocional i creixement personal farà una ponència sota el nom “De la teva crítica interior a la teva aliada més gran”. I a les 11.00, es portarà a terme una gimcana que acabarà en una localització sorpresa. Allí tindrà lloc la dinàmica “Gargots terapèutics” amb la cubellenca Arantxa Manrique, artista i terapeuta en expressió creativa. La jornada acabarà amb el brunch i “Un networking diferent”, i la cloenda per part de l’alcaldessa, Rosa Fonoll, i la regidora de Promoció Econòmica, Núria Planas.