Els Castellers del Foix, capaços d’aconseguir una actuació amb tres castells de la gamma de set abans d’acabar la temporada

9 d'octubre de 2025


En una entrevista a Ràdio Cubelles, els castellers cubellencs Jordi Lora i Júlia Pou, acompanyats del cap de pinya, David Roldan, i el cap de colla, Àngel Moreno, han parlat del bon moment en què es troben i la confiança que els ha donat haver assolit el primer 3d7 aquest dissabte passat a Viladecans. Un castell històric que, a més, els converteix en colla de set juntament amb la torre de sis i el 4d7.

Entrevista a Àngel Moreno, cap de coll, David Roldan, cap de pinyes, Jordi Lora i Júlia Pou, membres dels Castellers del Foix

 

Els Castellers del Foix es veuen capaços d’aconseguir una actuació amb tres castells de la gamma de set abans d’acabar aquesta temporada.

 

En una entrevista a Ràdio Cubelles, els castellers cubellencs Jordi Lora i Júlia Pou, acompanyats del cap de pinya, David Roldan, i el cap de colla, Àngel Moreno, han parlat del bon moment en què es troben i la confiança que els ha donat haver assolit el primer 3d7 aquest dissabte passat a Viladecans. 

 

Els Castellers del Foix s’han marcat el 9 de novembre al calendari per a repetir com a mínim un castell de set pisos i es veuen amb possibilitats, si els acompanyen tots els factors, de descarregar tota una actuació de set amb la torre de sis, el 3 i el 4 de set. Àngel Moreno, cap de colla.

Per arribar fins aquí, Àngel Moreno, cap de colla, ha felicitat la feina feta en els assajos que han permès que el 3d7 d’aquest dissabte passat a Viladecans quedés impecable, segons les seves pròpies paraules.

En Jordi Lora i la Júlia Pou, membres del tronc del 3d7, han explicat les diferències amb altres castells i les dificultats d’aquesta construcció.

Gràcies a aquest castell, ara els Castellers del Foix ja es poden considerar colla de set, segons la coordinadora, tal com ha explicat David Roldan, cap de pinya.

La data escollida per intentar fer els tres castells de set en una mateixa actuació és l’última de la temporada, el 9 de novembre a Sant Vicenç dels Horts. 

En cas d’aconseguir-ho, els responsables de la colla cubellenca admeten que hauran arribat a un dels seus sostres i que cada temporada serà més difícil superar-se. David Roldan, cap de pinya.

Abans d’arribar a la data més marcada del calendari, els Castellers de Foix actuen aquest dissabte a Sant Feliu de Llobregat, acompanyats de les colles dels Castellers de Sant Feliu, els Manyacs de Parets i els Castellers de Cornellà.


  • CASTELLERS FOIX 3d7 041025.png
  • CASTELLERS FOIX 3D7 (2).jpg
  • ALCALDESSA RESPON
  • L'informatiu
  • RÀDIO A LA CARTA
  • canal you tube
  • col·labora
  • Butlletins correu
  • des de 1981
  • ELECCIONS MUNICIPALS 2023
  • ESPECIAL BIBLIOTECA
  • història eleccions 1970-2019
  • paulina 100 anys
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles