El servei públic de consum dóna consells davant de les èpoques de més compres

28 de novembre de 2025


Dins de la secció mensual a Ràdio Cubelles, Imma Laborda, tècnica municipal, ha comentat informacions pràctiques i què cal mirar-se més en aquestes setmanes de consum generalitzat.

Secció Consum a Ràdio Cubelles amb la tècnica Imma Laborda

 

Des de l'oficina de consum de Cubelles, Imma Laborda, tècnica municipal, recomana fer-se una pregunta bàsica abans de comprar, si necessitem el que comprem o no i no endur-se per l'atracció de l'anunci. En relació amb els descomptes i les ofertes, que en segons quines campanyes criden molt l'atenció, Consum avisa que han de ser clars i s’han de veure les diferències de preus.

 

Un cop feta la compra, ja entren altres aspectes a tenir en compte:

 

Conserveu el tiquet o la factura de compra, són imprescindibles per poder reclamar.

Assegureu-vos que els terminis de devolució són suficients per canviar els regals i de la política de devolucions de l'establiment, en el cas de les botigues físiques no és obligatori acceptar-les si no ho anuncien prèviament.

En les compres que feu per Internet teniu un període de 14 dies per retornar els productes sense necessitat de justificació.

El dret a la garantia és el mateix per a tot tipus de compres: 3 anys si el producte és nou i 2 anys els continguts digitals.

 

I, finalment, en cas de dubte d’incompliment, el servei públic de consum es posa a disposició per si cal fer una reclamació o anar més enllà.

 

L’oficina de consum atén presencialment sense cita prèvia tots els dimecres de les 10 del matí a l’una del migdia.


  • BLACK FRIDAY 2025.jpg
  • L'informatiu
  • RÀDIO A LA CARTA
  • canal you tube
  • col·labora
  • Butlletins correu
  • des de 1981
  • ELECCIONS MUNICIPALS 2023
  • ESPECIAL BIBLIOTECA
  • història eleccions 1970-2019
  • paulina 100 anys
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles