El riu Foix baixa ple, però amb calma, fins a la desembocadura al mar

9 de setembre de 2025


Aquest dimarts 9 de setembre, membres del govern local tenen prevista una reunió a Barcelona amb representants de l'ACA, per parlar sobre la riuada del juliol i la gestió del pantà.

Aquest dimarts al matí el riu Foix ha baixa ple per Cubelles fins a la desembocadura. El cabal s'ha anat omplint amb calma i sense provocar cap destrossa després de les pluges de les últimes hores.

 

Des d'aquest dilluns al vespre, el pantà, que en aquell moment estava al 78% de capacitat, ha estat alliberant 2 m3/s preventivament. Segons les dades de l'ACA, aquest dimarts al matí han arribat a entrar 31 m3/s a la boca del pantà, provinents de les tempestes de l'interior del Penedès. Una aigua que ha anat omplint l’embassament, que cap al migdia d’aquest dimarts, ja fregava el 90% de capacitat.

 

D'altra banda, aquest dimarts 9 de setembre al matí, membres del govern local s'han reunit a Barcelona amb representants de l'ACA, per parlar sobre la riuada del juliol i la gestió del pantà. Fonts municipals han confirmat a Ràdio Cubelles que el govern local no valorarà la trobada immediatament i que no faran declaracions fins més endavant.

 

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ràdio Cubelles (@rcubelles)


  • RIU FOIX 090925 (1).JPG
  • RIU FOIX 090925 (3).JPG
  • RIU FOIX 090925 (2).JPG
  • ALCALDESSA RESPON
  • L'informatiu
  • RÀDIO A LA CARTA
  • canal you tube
  • col·labora
  • Butlletins correu
  • des de 1981
  • ELECCIONS MUNICIPALS 2023
  • ESPECIAL BIBLIOTECA
  • història eleccions 1970-2019
  • paulina 100 anys
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles