El pressupost municipal del 2026 està “en bon camí” segons el regidor de Transparència, Participació i Comunicació, Arturo Carrillo

6 de març de 2026


El responsable polític, membre del PSC, també ha anunciat el compromís d'incloure al pressupost l’execució dels projectes pendents dels pressupostos participatius anteriors.

En una entrevista al Canal Blau, Arturo Carrillo, regidor de Transparència, Participació i Comunicació, ha comentat que continuen treballant en el pressupost 2026 i que confien en poder portar-lo al ple aviat.

El regidor socialista també ha avançat que en la proposta pel 2026 es recuperaran els pressupostos participatius, amb una dotació de 300.000 euros, i que també inclouran el compromís d’executar els projectes pendents dels processos anteriors que estan pendents. Arturo Carrillo, regidor de Transparència, Participació i Comunicació, en declaracions al Canal Blau.

D’altra banda, el regidor Arturo Carrillo ha confirmat que en el pròxim ple s’avançarà en el desplegament del Codi Ètic municipal amb la renovació de la composició del Comitè ètic, format per tècnics de l’Ajuntament que seran els encarregats de valorar les possibles peticions d’incompliments. Més endavant, per posar-lo en marxa farà falta un reglament de funcionament, que s’està acabant d’enllestir.


  • AJUNTAMENT PLAÇA VILA 2024 (6).jpg
  • L'informatiu
  • RÀDIO A LA CARTA
  • canal you tube
  • col·labora
  • Butlletins correu
  • des de 1981
  • ELECCIONS MUNICIPALS 2023
  • ESPECIAL BIBLIOTECA
  • història eleccions 1970-2019
  • paulina 100 anys
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles