29 de maig de 2025
ARBA Litoral proposa la restauració de la roureda centenària de Les Bassetes i una sortida d’interpretació de la natura conjunta amb l’APMA sobre els últims boscos caducifolis de Cubelles.
Aquest cap de setmana continuen les activitats a Cubelles incloses en la Setmana de la Natura. Arba Litoral proposa la restauració de la roureda centenària de Les Bassetes i una sortida d’interpretació de la natura conjunta amb l’APMA sobre els últims boscos caducifolis de Cubelles.
Oriol Millan d’ARBA ha explicat quina mena de restauració ambiental estan fent a les Bassetes en jornades com la que han organitzat aquest dissabte.
I diumenge proposen una excursió per conèixer els espais boscosos més importants que es conserven a Cubelles, tal com ha avançat Oriol Millan d’ARBA Litoral.
Prèviament, ARBA Litoral dins de la Setmana de la Natura ja ha realitzat dues jornades aquest cap de setmana passat, a la plana del Molí i al Corral de l’Almirall.
La Setmana de la Natura és una iniciativa impulsada per la Xarxa per a la Conservació de la Natura (XCN) i se celebra del 22 de maig al 5 de juny. Aquest any, ha arribat a la desena edició amb el lema Celebrem la Natura. En conjunt, es preveuen 500 activitats sense ànim de lucre per a la conservació de la natura arreu de Catalunya organitzades per diferents associacions, fundacions, ajuntaments, escoles o empreses.