L’escola Mar i Cel estrena temporada de les tertúlies educatives de Ràdio Cubelles

9 d'octubre de 2025


L’alumnat dona la benvinguda a la nova temporada parlant dela Castanyada i dels talents davant dels micròfons de l'emissora municipal. El programa es pot escoltar els diumenges a les 12 h, i en repetició a les 20 h

2025_10_09_TERTÚLIA EDUCATIVA_MAR I CEL_CASTANYADA_GRUP 1

2025_10_10_TE MAR I CEL_ELS TALENTS_GRUP 2

 

L’escola Mar i Cel dona el tret de sortida a una nova temporada de les tertúlies educatives de Ràdio Cubelles, un projecte radiofònic que promou la participació activa de l’alumnat a l'emissora municipal.

 

Les gravacions han començat aquest dijous als estudis del mateix centre escolar, on els infants s’han posat davant els micròfons per compartir les seves opinions, vivències i reflexions.

En aquesta primera tertúlia de la temporada, l’alumnat parla sobre la celebració de la Castanyada i també parla dels talents.

 

Aquest projecte contribueix a desenvolupar les competències comunicatives dels nens i nenes, alhora que enforteix el vincle entre l’escola i la comunitat.

 

El programa es pot escoltar els diumenges a les 12 h, i en repetició a les 20 h


  • TERTÚLIES MAR I CEL 091025 (1).png
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles