L’últim programa l’Alcaldessa Respon del 2024 es tanca amb 20 preguntes de la ciutadania

12 de desembre de 2024


Durant l’any s’han fet vuit programes diferents en els quals s’han recollit qüestions formulades directament per la gent mitjançant el whatsapp i les xarxes socials, que han preguntat sobre tota mena de temes municipals.

Recupera el programa 'L'Alcaldessa Respon' del 12 de desembre

 

L’últim programa l’Alcaldessa Respon del 2024 es tanca amb 20 preguntes de la ciutadania. Durant l’any s’han fet 8 programes diferents en els quals s’han recollit qüestions formulades directament per la gent mitjançant el whatsapp i les xarxes socials, que han preguntat sobre tota mena de temes municipals.

 

En l’últim programa de l’any, emès aquest dijous 12 de desembre, s’han rebut preguntes sobre els contenidors, el servei de Rodalies, els parcs infantils, inundacions en carrers concrets, la reforma del passeig de Vilanova, els patinets elèctrics o l’autobús urbà.

 

Una de les primeres qüestions plantejades ha estat per què l'Ajuntament no obliga a portar casc dins l'ordenança de la regulació de la circulació en patinet a la via pública. L'alcaldessa, Rosa Fonoll responia d'aquesta manera a aquesta pregunta. 

La mateixa persona proposava crear noves vies de circulació per a la circulació dels patinets i també més mobilitat d'autobusos urbans i gratuïts per a aquest col·lectiu.

La ciutadania li demanava informació a Rosa Fonoll sobre el carrer de Ciutat de Barcelona a prop de la biblioteca municipal en el qual s'havien instal·lat cons i tanques a causa d'uns clots a la via pública que s'havien d'arranjar. Una via que segons adreçava la persona al llarg de la seva pregunta a 'L'Alcaldessa Respon' havia quedat reduïda i que els vehicles que hi circulaven havien "de fer ziga-zagues" per passar-hi.

Quina serà l'actuació de l'Ajuntament davant la manca de contenidors, de reciclatge i de neteja ha estat una altra pregunta formulada al programa. Rosa Fonoll responia d'aquesta manera a aquesta pregunta.

L'alcaldessa, Rosa Fonoll ha explicat que la millora arribarà amb el nou contracte, valorat en 105.091.315 euros, que contempla la renovació total de la flota de vehicles i contenidors.

També se li ha preguntat per la renovació de Can Travé.

El passeig Vilanova també ha estat motiu de pregunta. La ciutadania li demanava solucions a l'acumulació d'aigua quan plou. Sobre això, Rosa Fonoll ha respost d'aquesta manera.

A banda, una altre participant al programa també li proposava que a l'espera del projecte final anunciat, l'Ajuntament podria introduir algunes millores en la regulació del pas de vehicles o la col·locació de jardineres, entre d'altres elements.

 

Un altre tema formulat a 'L'Alcaldessa Respon' ha passat per la petició a l'Ajuntament de si pot fer avisos sobre el funcionament del bus urbà davant possibles incidències que es puguin produir en horari escolar. I, per què els no residents no tenen les mateixes condicions en la zona blava i la piscina municipal. Rosa Fonoll responia així a la qüestió enviada al programa.

 

Aquestes i d'altres preguntes són les qüestions que es van adreçar a 'L'Alcaldessa Respon'. El programa es pot recuperar a la ràdio a la carta de radiocubelles.cat i als nostres perfils i canals de Facebook i YouTube.

 


  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles