L’Alcaldessa de Cubelles reclama millores en mobilitat i serveis públics al Consell d’Alcaldies del Garraf

18 de desembre de 2025


Rosa Fonoll trasllada a la consellera d’Economia i Finances, Alícia Romero, la necessitat d’un bus nocturn amb Barcelona i una millor planificació dels serveis en una comarca en creixement

L’alcaldessa de Cubelles, Rosa Fonoll, va participar dilluns 15 de desembre en el Consell d’Alcaldies del Garraf, una trobada que va comptar amb la presència de la consellera d’Economia i Finances de la Generalitat de Catalunya, Alícia Romero, amb l’objectiu de compartir les necessitats i els principals reptes del territori.

 

En l’àmbit de la mobilitat, l’alcaldessa va posar sobre la taula la necessitat de millorar la connexió de Cubelles amb Barcelona, destacant especialment la petició d’implantar un servei de bus nocturn entre ambdues localitats. Així mateix, es va fer una demanda compartida per millorar la mobilitat entre els municipis de la comarca del Garraf.

 

Durant la reunió també es van abordar qüestions relacionades amb els serveis públics, com l’atenció sanitària i la planificació de serveis per donar resposta a una comarca en creixement, amb l’objectiu de garantir una atenció adequada i de qualitat a tota la ciutadania.


  • 111225 ROSA FONOLL CONSELL ALCALDIES 1.jpg
  • 111225 ROSA FONOLL CONSELL ALCALDIES 2.jpg
  • L'informatiu
  • RÀDIO A LA CARTA
  • canal you tube
  • col·labora
  • Butlletins correu
  • des de 1981
  • ELECCIONS MUNICIPALS 2023
  • ESPECIAL BIBLIOTECA
  • història eleccions 1970-2019
  • paulina 100 anys
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles