27 de març de 2015
El partit municipalista considera que haurien d’haver negociat amb els propietaris per evitar perdre aquesta zona d’aparcament ara que arriba la Setmana Santa
Unitat Cubellenca culpa el govern del tancament del terreny del costat del mercat. El partit municipalista considera que haurien d’haver negociat amb els propietaris per evitar perdre aquesta zona d’aparcament ara que arriba la Setmana Santa.
Rosa Fonoll, cap de llista d’Unitat Cubellenca, creu que per les conseqüències que pot tenir el tancament d’aquest terreny privat, el govern hauria de negociar una solució. Des d’Unitat Cubellenca, Rosa Fonoll, creu que per Setmana Santa hi haurà veïns que trobaran a faltar aquest espai per poder aparcar. Unitat Cubellenca considera que el tancament d’aquest espai privat podria perjudicar al comerç local perquè reduirà la zona d’estacionament del centre.
Per la seva banda, el govern municipal no ha volgut fer declaracions perquè consideren que es tracta d’un espai privat i que les actuacions que s’han fet per impedir l’accés als cotxes no han suposat cap tipus d’irregularitat.