L’atur baixa en 20 persones durant el setembre a Cubelles

2 d'octubre de 2025


Després dels repunts de l’estiu, la tendència general ha tornat a un descens dels aturats, que aquí sumen ara 737 persones, 44 menys que fa un any.

Segons les dades publicades per la Generalitat, l'atur registrat s'ha reduït a Cubelles durant el mes de setembre fins a les 737 persones. Són 20 aturats menys que a l'agost i 44 menys dels registrats ara fa un any.

 

Al conjunt del Garraf també s’ha reduït el nombre de desocupats, que ha queda en 7.025 persones, 112 menys que el mes anterior i 200 menys que el 2024. Excepte Canyelles i Olivella, la resta de municipis de la comarca han registrat descensos en el seu total de desocupats.

 

El secretari de Treball de la Generalitat, Paco Ramos, ha fet una lectura positiva de les dades a Catalunya. Uns registres que continua considerant històrics ara en un mes de setembre.

Paco Ramos, secretari de Treball, també ha parlat de la importància d’incorporar persones provinents d’altres països al mercat de treball català.

Catalunya ha tancat el setembre amb 5.293 aturats menys respecte el mes passat i va situar la xifra de desocupats en unes 322.072 persones.


  • roda de premsa gencat atur 021025.jpeg
  • DADES ATUR SETEMBRE 2025 GARRAF.png
  • ALCALDESSA RESPON
  • L'informatiu
  • RÀDIO A LA CARTA
  • canal you tube
  • col·labora
  • Butlletins correu
  • des de 1981
  • ELECCIONS MUNICIPALS 2023
  • ESPECIAL BIBLIOTECA
  • història eleccions 1970-2019
  • paulina 100 anys
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles