4 de febrer de 2015
Un cotxe va xocar contra dos exemplars adults de porc senglar a la carretera c-31 a l’alçada de la Central Tèrmica
Els senglars han provocat un accident aquest dilluns a la nit a Cubelles. Un cotxe va xocar contra dos exemplars adults de porc senglar a la carretera c-31 a l’alçada de la Central Tèrmica.
El vehicle va patir alguns danys, però el conductor va sortir il·lès de l’impacte i els dos animals van fugir corrents. L’home va anar a posar una denúncia a la policia local, però el tram de carretera on hi va haver l’accident és competència de la Generalitat.
És la primera vegada que es veuen porcs senglars en aquesta part del municipi. Segons la policia, el més probable és que els porcs senglars s’apropessin a menjar escombraries fins a la zona dels contenidors dels supermercats del polígon de Les Salines.
L’accident arriba després que la setmana passada ja es detectés la presència d’aquests animals a la desembocadura. En altres ocasions també havien aparegut a les urbanitzacions més a tocar de les muntanyes.