Cubelles no té cap problema important de seguretat pública

27 de març de 2015


Totes les dades que han presentat els cossos policials han anat a la baixa i confirmen un any més que la vila de Cubelles és tranquil·la i no pateix els mateixos problemes que moltes de les viles costaneres del voltant

Cubelles no té cap problema important de seguretat pública. Aquesta és la principal conclusió que han presentat els Mossos d’Esquadra, la Policia Local i la regidoria de governació en la sessió informativa d’aquest dijous a la tarda. Totes les dades que han presentat els cossos policials han anat a la baixa i confirmen un any més que la vila de Cubelles és tranquil·la i no pateix els mateixos problemes que moltes de les viles costaneres del voltant. Així ho ha declarat el regidor de governació, Miquel Lara.

Un dels avenços que s’han posat en funcionament durant el 2014 ha estat el programari SIPCAT i la renovació dels equips de comunicació. Segons el regidor Miquel Lara, tot plegat permet que la policia local pugui col·laborar més àgilment amb els Mossos d’Esquadra.

La sessió informativa de seguretat pública presenta cada any les dades recollides per la policia local i els mosso d’esquadra.


  • ALCALDESSA RESPON
  • L'informatiu
  • RÀDIO A LA CARTA
  • canal you tube
  • col·labora
  • Butlletins correu
  • des de 1981
  • ELECCIONS MUNICIPALS 2023
  • ESPECIAL BIBLIOTECA
  • història eleccions 1970-2019
  • paulina 100 anys
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles