Xibrana, la col·lecció de novel·la històrica de Libertània es presenta a Cubelles

22 de maig de 2025


El GEC Amics del Castell organitza aquest divendres (19 h. a la rectoria) la presentació de les novel·les històriques de Pedro Hache i Àngels Gutiérrez Lapi.

Entrevista a Joaquim Micó i Pedro Hache de l'Associació Literària Libertània

 

L’Associació Literària Libertània, impulsada, especialment, per diversos autors cubellencs com Joaquim Micó i Pedro Hache, presenta la seva col·lecció centrada en novel·la històrica, Xibrana. De moment, ja s’han publicat Sierra de Albarracín, de Pedro Hache, i Esperanza, d'Àngels Gutiérrez-Lapi. 

 

Aquest divendres, a partir de les 19 h., en la presentació organitzada pel GEC Amics del Castell a la rectoria, hi intervindran els escriptors Pedro Hache i Àngels Gutiérrez-Lapi, compartint les seves obres, així com Joaquim Micó, president de Libertània, qui donarà a conèixer aquest projecte editorial arrelat a Cubelles i comarca.


  • Hache Sierra.jpg
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles