La Regidoria de Cultura apadrina la presentació del llibre “Sueños de una guiri”

7 de juny de 2017


Patrícia Dàvila, autora d’aquesta novel·la, serà al Centre Social aquest dissabte a les 11 del matí

Sueños de una guiri

Fes clic sobre l'enllaç per escoltar l'entrevista a Patrícia Dàvila

 

El Centre Social acollirà aquest dissabte la presentació del llibre "Sueños de una guiri" de la cubellenca Patrícia Dàvila. Amb aquesta novel·la l'autora ens porta la història de l'Eva, un personatge secundari del seu primer llibre "Un mundo para dos", que ja va presentar en el Centre Social l'any 2015.

 

Tot i que les dues novel·les es poden llegir per separat, Patricia Dàbila recomana llegir primer "Un Mundo para dos", abans de “Sueños de una guiri", donat que un dels personatges secundaris de la primera novel·la pren protagonisme a la segona i centra l’argument d’aquesta segona novel·la romàntica.

 

La presentació del llibre "Sueños de una guiri" anirà a càrrec de Maria Jesús Valls, amiga de Dàvila. El llibre es pot comprar a la llibreria Lanigó de Cubelles. També estarà a disposició el mateix dia de la presentació.

 

 


  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles