L’alcaldessa Rosa Fonoll i el regidor Josep Maria Hugué, investigats per la justícia

25 de juny de 2025


El motiu de la investigació encara no està confirmat i afecta també a dos treballadors municipals.

Segons ha informat l’Ajuntament mitjançant un comuniat a la web, aquest dimecres al matí s’ha reunit una junta de portaveus amb representants de tots els partits per explicar l’obertura de diligències prèvies per part dels jutjats de Vilanova i la Geltrú cap a diversos membres del consistori.

 

Entre les persones investigades hi ha dos treballadors municipals i també l’alcaldessa, Rosa Fonoll, i el regidor d’Espai Públic i Infraestructures, Josep Ma Hugué.

 

El motiu de la investigació encara no està confirmat.

 

En el comunicat publicat aquest dimecres a la web de l’Ajuntament, el govern local “demana respectar la presumpció d’innocència de les persones investigades i el respecte institucional cap a l’Ajuntament de Cubelles fins que no es jutgin aquestes actuacions”.


  • AJUNTAMENT PLAÇA VILA 2024 (1).jpg
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles