S'obre la consulta prèvia a l’ordenança que regularà el preu de l’aigua i el clavegueram

6 de juliol de 2022


L’Ajuntament està preparant els expedients per a la licitació d’un nou contracte de concessió per a l’explotació integral dels serveis

L’Ajuntament obre aquest dijous la consulta prèvia a l’ordenança que regularà el preu de l’aigua i el clavegueram. Des del 7 i fins el 28 de juliol es poden presentar propostes i observacions en relació a la memòria publicada per l’Ajuntament per regular els serveis d’aigua i de clavegueram, que es volen licitar properament en un contracte nou. El Ple de 27 d’agost de 2021 va aprovar l’expedient per a l’establiment del servei públic municipal del cicle integral de l’aigua, que inclou la prestació del servei d’abastament d’aigua i gestió del clavegueram de Cubelles. El gener passat es va aprovar l’estudi de viabilitat econòmica i financera de la concessió, que no va rebre al·legacions.

 

Ara l’Ajuntament està preparant els expedients per a la licitació d’un nou contracte de concessió per a l’explotació integral dels serveis, per la qual cosa es considera necessari adequar les tarifes. Per aquest motiu ha obert una consulta pública a la ciutadania, que pot participar omplint un formulari digital al web cubelles.cat.


  • nucli antic cubelles.JPG
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles