El Mercat d’Estiu s’estrena aquest dissabte

8 de juliol de 2016


A banda dels paradistes, l’Ajuntament ha obert els mercats a diverses col·laboracions musicals que actuaran cada setmana. Estarà ubicat a la plaça del Mar. L’horari serà de les cinc de la tarda a quarts de nou del vespre.

Entrevista al regidor de Turisme, Comerç i Fires, Raül Mudarra

 

El Mercat d’Estiu s’estrena aquest dissabte. A banda dels paradistes, l’Ajuntament ha obert els mercats a diverses col·laboracions musicals que actuaran cada setmana. El regidor de Turisme, Comerç i Fires, Raül Mudarra considera que l’arribada del mercat d’estiu els dissabtes a la tarda és una bona notícia tan pels veïns de la zona com també pels comerciants. A banda de les parades del mercat, el regidor ha confirmat que hi haurà actuacions musicals per completar l’experiència. 

 

El Mercat d’Estiu estarà ubicat cada dissabte fins el 3 de setembre a la plaça del mar, també coneguda com la plaça del Charlie Rivel. L’horari serà de les cinc de la tarda a quarts de nou del vespre.


  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles