Cubelles commemora el Dia Mundial de les Persones Refugiades amb la lectura d'un manifest

20 de juny de 2023


L’any 2001 les Nacions Unides van declarar el 20 de juny com el Dia Mundial de les Persones Refugiades amb l’objectiu de treure de l’oblit la dramàtica situació que viuen al món milions de persones desplaçades forçosament, sol·licitants d’asil i apatriades

Manifest Dia mundial de les Persones refugiades

 

Aquest dimarts 20 de juny s'ha commemorat el Dia mundial de les persones refugiades. En motiu d'aquest dia, la plaça de la Vila ha acollit la lectura d'un manifest que ha estat llegit a les 12:00 h. per l'alcaldessa, Rosa Fonoll, des de la plaça de la Vila.

 

L’any 2001 les Nacions Unides van declarar el 20 de juny com el Dia Mundial de les Persones Refugiades amb l’objectiu de treure de l’oblit la dramàtica situació que viuen al món milions de persones desplaçades forçosament, sol·licitants d’asil i apatriades. Cada any es commemora aquesta diada per visibilitzar aquesta realitat. L’objectiu és continuar treballant per garantir una acollida digna i lluitar contra la criminalització de la solidaritat.


  • 200623 lectura del manifest del Dia dels refugiats.jpg
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles