Obertes les inscripcions de la Cursa Puig de Tiula

La cita cubellenca amb el trail serà el diumenge 20 de setembre amb les modalitats de 10 quilòmetres, 15 quilòmetres o una caminada.

notíciesEsports
Obertes les inscripcions de la Cursa Puig de Tiula

Des d’aquest dimarts a la tarda, l’associació Activa’t ja permet les inscripcions per la Cursa Puig de Tiula d’aquest any. Tal com ja es va fer en l’edició anterior, es podrà competir en dues modalitats, 10 o 15 quilòmetres, i també es dóna l’opció d’una caminada. Els preus són de 15 euros per persona a la caminada i la cursa curta, i 18 euros per la tiula XL. La inscripció inclou la samarreta, de la que l’organització encara no n’ha revelat el disseny, i els avituallaments en cursa i a l’arribada.

Els recorreguts seran els mateixos que el 2025, amb la sortida i l’arribada al Poliesportiu Municipal i uns circuits per la zona muntanyosa del Puig de Tiula, entre l’autopista i Costa Cunit. Amb un desnivell positiu acumulat d’uns 250 metres en la modalitat de 10 quilòmetres, i uns 600 metres en l’opció de 15k.

L’any passat es va recuperar aquesta cita esportiva, que s’havia deixat d’organitzar el 2020 per la pandèmia, i va reunir unes 550 persones entre tots els recorreguts.

Foto: Jordi Jané.


Notícies relacionades