L’ACA subvenciona la redacció del projecte per recuperar l’antic dipòsit de la Tèrmica
L’actuació, prevista dins del contracte actual amb AGBAR, permetria tenir més capacitat d’emmagatzematge per la xarxa d’aigua potable de Cubelles.

L’Agència Catalana de l’Aigua (ACA) ha resolt la línia d’ajuts destinada a millorar l’abastament d’aigua en alta a diversos municipis de Catalunya. En total, s’han atorgat 285 ajuts mitjançant una inversió de 27 milions d’euros.
Entre aquestes ajudes, l’Ajuntament de Cubelles ha presentat la redacció del projecte executiu per l'adequació de l'antic dipòsit de la Tèrmica i connexió d'aquest entre la mina gran aqüeducte i la xarxa d'abastament d'aigua potable. Una acció amb un pressupost de 52.585 euros que, segons la resolució publicada per l’ACA, rebrà 20.577 euros de subvenció.





