Convocada una vaga indefinida en el servei de recollida de residus

A partir del 8 de juny, els treballadors de FCC Medio Ambiente han comunicat una aturada per negociar el conveni col·lectiu que afectarà Cubelles i 17 municipis més de la Mancomunitat.

notícies
Convocada una vaga indefinida en el servei de recollida de residus

El comitè d’empresa de FCC Medio Ambiente, l’empresa concessionària de la recollida de residus, ha anunciat una convocatòria de vaga indefinida a partir del 8 de juny a les sis del matí. L’aturada afectarà el servei de Cubelles i de 17 municipis més gestionats per la Mancomunitat Penedès Garraf, els qui van optar pel sistema de contenidors amb xip.

Segons apunten altres mitjans de comunicació, el motiu de la vaga seria “el bloqueig en el procés de negociació del Conveni Col·lectiu 2026-2031 de l’empresa FCC Medio Ambiente S.A.U davant la impossibilitat d’arribar a un acord satisfactori que garanteixi les condicions laborals i salarials dignes per als treballadors”. 

Per la seva banda, la Mancomunitat Penedès Garraf ha confirmat que per ara encara no s’han marcat uns serveis mínims, en un comunicat on també assegura que ha activat “mesures de seguiment” i diu que “manté un contacte constant amb l’empresa concessionària i li ha traslladat la necessitat d’adoptar les mesures oportunes per reduir al màxim les possibles afectacions al servei”.


Notícies relacionades