Tres cubellencs formaran part de l’executiva d’ERC al Garraf

14 de juliol de 2015


Núria Casanoves es farà càrrec de les finances, Lluís Millans serà vocal i David Agüera hi tindrà un lloc com a president de la secció local de Cubelles.

Tres cubellencs formaran part de l’executiva d’ERC al Garraf. La direcció comarcal del partit ha decidit quina serà la seva composició a partir d’ara i, entre d’altres, hi entren tres republicans de Cubelles. Són Núria Casanoves, Lluís Millans i David Agüera. Núria Casanoves es farà càrrec de les finances, Lluís Millans serà vocal i David Agüera hi tindrà un lloc com a president de la secció local de Cubelles.

La presidència de l’executiva comarcal serà per Josep Graells de Sant Pere de Ribes. La resta de l’executiva comarcal d’ERC estarà formada per Jordi Medina, a organització, Jesús Terán, a imatge i comunicació, Tomàs Àlvaro, a política parlamentària, Mercè Buela, secretària d’Igualtat de gènere, i Adelaida Moya, com a enllaç regional. També en formaran part tots els presidents de les seccions locals dels municipis de la comarca.


  • ALCALDESSA RESPON
  • L'informatiu
  • RÀDIO A LA CARTA
  • canal you tube
  • col·labora
  • Butlletins correu
  • des de 1981
  • ELECCIONS MUNICIPALS 2023
  • ESPECIAL BIBLIOTECA
  • història eleccions 1970-2019
  • paulina 100 anys
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles