18 d'agost de 2014
El president de l’Entitat excursionista i mediambientalista assegura que és necessària l’obertura al mar cada any per prevenció i seguretat. L’entitat sí que alerta però, que hi ha un problema greu de contaminació de la llera del riu a causa de les aigües fecals
Fauna de Cubelles dóna suport a l’actuació a la desembocadura. El president de l’Entitat excursionista i mediambientalista assegura que és necessària l’obertura al mar cada any per prevenció i seguretat. L’entitat sí que alerta però, que hi ha un problema greu de contaminació de la llera del riu a causa de les aigües fecals. Carles Ríos és el president de Fauna de Cubelles.
Segons Fauna de Cubelles l’obertura de la desembocadura es fa també perquè la contaminació no afecti tant a les aigües de la zona.
Quan plou, la manca de capacitat de l’estació de bombament que ha de portar les aigües brutes a la depuradora provoca que les aigües de claveguera vagin a parar directament al riu. La solució, segons l’Ajuntament, és responsabilitat de l’Agència Catalana de l’Aigua, que per la seva banda diu que no té diners per aquesta actuació.