20 de gener de 2023
El Consell Comarcal ha aprovat aquest mes de desembre un conveni que permetrà als taxistes poder fer trajectes en qualsevol dels pobles del Garraf.
Els taxistes han unit el servei a tots els municipis del Garraf excepte Sitges. El Consell Comarcal ha aprovat aquest mes de desembre un conveni que permetrà als taxistes poder fer trajectes en qualsevol dels pobles. L’únic col·lectiu que no s’hi ha afegit és el de Sitges.
Daniel Flores, portaveu dels taxistes de Cubelles en declaracions a l’emissora municipal.
Aquesta unió s’ha reivindicat des de fa temps des del sector del taxi que els últims anys ja ha treballat conjuntament entre municipis per establir els mateixos preus, fer servir la mateixa centraleta i aplicació i, en definitiva, aconseguir aquest acord.
Daniel Flores, portaveu dels taxis de Cubelles.
Pròximament es farà una presentació oficial del nou servei comarcal on es farà pública una imatge gràfica que serà compartida entre els taxis de Cubelles, Vilanova, Sant Pere de Ribes, Canyelles i Olivella.