16 de setembre de 2021
Els castellers que participin en la construcció hauran d'estar associats a la colla i tenir higiene de mans i peus amb gel hidroalcohòlic
Com a màxim, cada castell podrà ser construït per 160 persones, cosa que no afecta als Castellers del Foix que són menys. I els grallers podran ser 25, que hauran de complir les condicions de grup bombolla i mantenir la distància de seguretat. Els castellers hauran de dur mascareta, per fer els castells en un màxim de quinze minuts, establir protocols d'entrada i sortida, i tenir la pauta completa de vacunació o una PCR negativa en les darreres 48 hores. Als menors de dotze anys se'ls faran tests d'antígens ràpids.
Els castellers que participin en la construcció hauran d'estar associats a la colla i tenir higiene de mans i peus amb gel hidroalcohòlic. Aquestes són algunes de les normes que recull el nou protocol elaborat per la Direcció General de Cultura Popular i Associacionisme del Departament de Cultura conjuntament amb la Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya i al qual el Procicat ha donat el vistiplau.
Hem parlat amb l’Àngel Moreno, cap de colla dels Castellers del Foix