El servei públic de consum de Cubelles atén una seixantena de consultes arran de la crisi per la COVID-19

29 de juny de 2020


A partir de l'1 de juliol, el servei reprendrà l'atenció presencial amb cita prèvia

Entrevista a Anna Flores, responsable del servei públic de consum 

El servei públic de consum de l’Ajuntament de Cubelles (OMIC) ha atès, des de la declaració de l’estat d’alarma i durant els mesos de confinament a causa de la crisi sanitària ocasionada per la COVID-19, una seixantena de consultes derivades majoritàriament d’aquesta situació. El servei ha estat operatiu des del primer dia tant telefònica com telemàticament, acompanyant a la ciutadania que s’ha vist afectada per la situació provocada per la crisi sanitària. 

Les consultes principals han estat relacionades amb els lloguers i habitatge en general, cancel·lacions de viatges, anul·lació d’esdeveniments, així com  de pagaments i quotes en serveis de tracte continuat (gimnasos, escoles bressols, acadèmies...). Així mateix ho ha explicat Anna Flores, tècnica de Consum de l’Ajuntament, en declaracions a Ràdio Cubelles.

En les darreres setmanes, les consultes que s’atenen des del servei públic de consum estan relacionades amb les telecomunicacions i les assegurances.

El servei públic de consum de l’Ajuntament de Cubelles és un servei gratuït i d'atenció personalitzada, que té com a objectiu la defensa dels drets de les persones consumidores i usuàries a través de la informació, la formació i l'orientació en la resolució de conflictes de consum. A partir de l'1 de juliol, el servei reprendrà l'atenció presencial amb cita prèvia. Les consultes s’han d’adreçar a través dels següents canals: Telèfon fixe 938950300 ext 1266 (en horari de 10.00h a 13.00h ) o per correu electrònic a consum@cubelles.cat.


  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles