30 de setembre de 2014
El proper cap de setmana a Gandesa el recent estrenat Hereu de la vila optarà a la distinció nacional
Cubelles serà present al certamen Pubilla i Hereu de Catalunya. El proper cap de setmana a Gandesa el recent estrenat Hereu de la vila optarà a la distinció nacional. L’Hereu de Cubelles 2014 representarà a la vila en el certamen Pubilla i Hereu de Catalunya a Gandesa.
Robert Monzonis, designat Hereu de Cubelles en la darrera edició de la Festa de la Verema, haurà de realitzar diverses proves per demostrar les seves habilitats i coneixements per ser valedors de representar Catalunya en diversos actes de caire cultural.
El certamen Pubilla i Hereu de Catalunya està organitzat per l’entitat Foment de les Tradicions Catalanes i aquest any se celebrarà a Gandesa.