12 de gener de 2015
L’obertura d’una pàgina de Facebook, un perfil de Twitter i d’Instagram, a banda de comptes en d’altres plataformes com You Tube, ha permès al consistori enviar i rebre informació de manera recíproca amb la gent del poble
La Regidoria de Comunicació considera un encert l’aposta per les xarxes socials de l’Ajuntament. L’obertura d’una pàgina de Facebook, un perfil de Twitter i d’Instagram, a banda de comptes en d’altres plataformes com You Tube, ha permès al consistori enviar i rebre informació de manera recíproca amb la gent del poble.
Fa menys d’un any que des de la Regidoria es va apostar per obrir-se a les maneres de comunicar-se de bona part de la població a dia d’avui per arribar a més gent tot i el risc a rebre comentaris negatius. Segons la regidora de comunicació Noemí Cuadra ha estat un encert.
El fet que la ciutadania pugui informar a l’Ajuntament de desperfectes o millores en qualsevol punt del municipi s’ha transformat en una nova manera de treballar i d’actuar. A banda de la feina dels inspectors, qualsevol persona que passegi pel municipi amb accés a les xarxes socials des del seu telèfon mòbil pot ajudar a les tasques de manteniment.
D’altra banda, l’Ajuntament manté el servei d’informació per missatgeria instantània però ara ho fa a través de l’aplicació Telegram enlloc del Whatsapp, molt més popular.
De cara aquest 2015 la regidoria de Comunicació confia en poder consolidar els nous canals de les xarxes socials sense descuidar, però, els mitjans tradicionals que arriben a d’altres sectors de població, com són l’edició dels butlletins bimensuals Cubelles Comunica i el suport a Ràdio Cubelles, com a referent de la informació local de tot tipus.