5 de setembre de 2017
Dalí, Miró, Barceló, Chagall o Kandinski també van aportar la seva imaginació al món del disseny d’etiquetes
![]()
Dins el marc de la 30a Festa de la Verema de Cubelles, que se celebra aquest cap de setmana, dimecres 6 obre la programació la conferència L’Art en les etiquetes del vi. La xerrada correrà a càrrec de Dolors García Martínez, tècnica en comunicació i responsable de la secció d’art al Institut d’estudis penedesencs.
Del Vega Sicilia o el Torres, al Cap de ruc. Passant pel Gran cerdo, el Somia truites o el Porrón molón. Nous noms i noves etiquetes per els vins dels nous temps.
Però no només han estat els dissenyadors gràfics els encarregats de donar imatge als vells i nous vins, artistes de la talla de Dalí, Miró, Barceló, Chagall o Kandinski també van aportar la seva imaginació al món del disseny d’etiquetes. De tot això i molt més parlarà Dolors García.
La conferència L’Art en les etiquetes del vi es farà dimecres 6, a les 7 de la tarda al Centre social, carrer Joan Roig i Piera, 3-5. Entrada lliure
© Radio Cubelles