7 d'octubre de 2015
La responsable de l’OMIC, Ana Flores, assegura que no han rebut cap reclamació relacionada amb els desperfectes derivats de la tempesta de dissabte a la matinada
L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) recorda que sempre està a disposició de la ciutadania i sobretot en casos com el de les inundacions.
La responsable de l’OMIC, Ana Flores, s’esperava més reclamacions relacionades amb els desperfectes derivats de la tempesta de dissabte, però que de moment no n'han rebut cap. Així i tot, ha reiterat que l’Ajuntament, a través de l’OMIC, ja està donant aquest servei d’assessorament i que ajudaran a fer els tràmits necessaris per reclamar correctament davant de les asseguradores. "Només cal portar la documentació relacionada amb l'assegurança i amb els béns relacionats", segons ha explicat Ana Flores a Ràdio Cubelles.
L’horari d’atenció de l’OMIC és els dilluns, els dimecres i els divendres de les deu del matí a l’una del migdia