14 de desembre de 2020
ADIF ja ha donat per acabades les feines que havien causat el desviament dels trens de càrrega pel litoral.
Els trens de mercaderies deixen de passar per Cubelles a partir d'aquesta setmana i tornen a la seva línia habitual. ADIF ja ha donat per acabades aquest cap de setmana les feines que havien causat el desviament dels trens de càrrega pel litoral. Ara el tram entre Martorell i Sant Sadurní d’Anoia ha tornat a funcionar després que les obres s’hagin allargat un mes més del previst, segons l’empresa ferroviària, per motius aliens com una vaga que va afectar la circulació de trens.
Les obres que s’han fet a la línia R4 entre els Monjos, Sant Sadurní i Martorell ha de permetre ara la connexió de trens de mercaderies amb la resta d’Europa. La intenció serà acabar unint diversos ports del Mediterrani, des d’Algeciras a França, amb aquesta línia ferroviària. Segons ADIF, el Camp de Tarragona i el Penedès seran ara els qui es podran beneficiar de la importació i exportació de productes en tres de mercaderies, cosa que l’empresa també apunta que reduirà les emissions de Co2 ja que en aquesta zona circulen nombrosos vehicles de càrrega per carretera.