L’OMIC ha rebut un 35% més de consultes aquest 2021

4 de febrer de 2022


Durant l’últim any, gràcies a les gestions del servei municipal s’han recuperat 8.000 euros, a banda d’altres reclamacions sense valor econòmic.

L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor, l’OMIC, ha rebut un 35% més de consultes aquest 2021. Durant l’últim any, gràcies a les gestions del servei municipal s’han recuperat 8.000 euros, a banda d’altres reclamacions sense valor econòmic.

 

En total, l'OMIC ha gestionat 487 casos aquest 2021, dels quals 157 s’han convertit en reclamacions i 5 han acabat en denúncies. La resta eren consultes informatives. Unes dades que segons la tècnica de Consum, Imma Laborda, demostren el volum d’atenció de l’oficina cubellenca.

La pandèmia també ha suposat un increment en l’ús de l’OMIC tal com ha explicat Imma Laborda, tècnica de Consum.

D’entre els casos que han sumat més reclamacions cap a una mateixa empresa, Imma Laborda ha destacat el tancament inesperat de Dentix que va deixar diversos pacients empadronats a Cubelles amb tractaments a mitges o pagats i sense començar.

L’OMIC atén presencialment les dilluns, dimecres i divendres, de 10:00 a 14:00 i els Dijous de 17:00 a 19:00 (amb cita prèvia). També es resolen consultes per telèfon i per correu electrònic a l’adreça consum@cubelles.cat. A banda també organitza activitats de foment del consum responsable.


  • MERCAT OMIC 3
  • L'informatiu
  • RÀDIO A LA CARTA
  • ALCALDESSA RESPON
  • Butlletins correu
  • canal you tube
  • història eleccions 1970-2019
  • des de 1981
  • col·labora
  • paulina 100 anys
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles