L’oficina de consum va rebre quasi el doble de visites el 2016

22 de febrer de 2017


Les empreses de telefonia i de serveis bàsics són les que més gent porten a demanar ajuda a l’Ajuntament.

 

Entrevista a Imma Laborda, tècnica de turisme i consum de l'Ajuntament

 

 

L’oficina de consum ha recollit les dades de tot l’any 2016 i l’increment ha estat molt notable. Segons ha anunciat l’OMIC, les visites han augmentat un 80% i es van superar les 600 consultes a l’OMIC. Les empreses de telefonia i de serveis bàsics són les que més gent porten a demanar ajuda a l’Ajuntament. Concretament, l’OMIC ha tramitat 135 consultes sobre serveis bàsics i 136 sobre serveis de telefonia. En el cas de les elèctriques, companyies de gas i subministres en general, les consultes s’han disparat fins assolir el nivell de les de telefonia i internet, que fins ara ocupaven el primer lloc.

 

Actualment l’oficina municipal d’informació al consumidor ofereix atenció al públic els dilluns, dimecres i divendres de 10 del matí a l’una del migdia. També ha impulsat els seus propis perfils a les xarxes socials, tallers a les escoles i als instituts i el mes de novembre passat va organitzar la segona setmana del consum responsable.


  • Logo Omic Ajuntament Cubelles
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles