Xus Hidalgo, 40 anys de mestra al Josep Andreu Charlie Rivel

29 de juny de 2017


Alumnes, exalumnes, famílies, mestres i amics li van retre un homenatge aquest dimecres al migdia

foto de Clara Alari Hidalgo.

Fes clic sobre l'enllaç el reportatge sobre l'homenatge a Xus Hidalgo

 

Alumnes, exalumnes, famílies, mestres i amics van reunir-se aquest dimecres al migdia davant de l’escola Josep Charlie Rivel per homenatjar a la mestra Maria Jesús Hidalgo, més coneguda per tothom per la Xus. Després de 40 anys  en actiu, la Xus posa punt i final a la seva etapa com a mestra.

 

Les seves filles, la Clara, l'Aïda i la Marta van fer una convocatòria a través del Facebook convidant a totes les persones que haguessin tingut fins l’últim moment alguna relació amb ella a que es concentressin al parc del davant de l’escola per fer-li aquesta sorpresa. La veu va anar corrent a través de les xarxes socials i, finalment, van ser més d’una setantena les persones què van acudir a la cita per homenatjar a la Xus Hidalgo, pels seus 40 anys de mestra al Josep Andreu Charlie Rivel.

 

Són diversos els desitjos i records que li han volgut fer arribar alumnes, exalumnes, famílies, amics i companyes de feina. En els propers dies Ràdio Cubelles entrevistarà a la homenatjada, Maria Jesús Hidalgo per conèixer de fons quina ha estat la seva experiència durant aquests 40 anys de professió a l’escola Charlie Rivel, la més antiga de la Vila.


  • ALCALDESSA RESPON
  • L'informatiu
  • RÀDIO A LA CARTA
  • canal you tube
  • col·labora
  • Butlletins correu
  • des de 1981
  • ELECCIONS MUNICIPALS 2023
  • ESPECIAL BIBLIOTECA
  • història eleccions 1970-2019
  • paulina 100 anys
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles