L’atur registrat repunta en sis persones a Cubelles durant el gener

3 de febrer de 2026


En comparació amb l’any anterior, són 45 aturats menys.

Cubelles ha tancat el mes de gener amb 763 aturats. En comparació amb el desembre, s'ha registrat un increment de 6 aturats, però, en relació amb el gener del 2025, ara hi ha 45 aturats menys.

 

Les xifres d’atur del conjunt de la comarca mostren una congelació aquest primer mes de l’any. Concretament, al Garraf ara hi ha 7224 aturats, un sol aturat més que al desembre. En comparació amb el 2025 hi ha 273 persones menys registrades a l’atur. 

 

Per municipis, l’atur ha pujat durant el gener sobretot a Sant Pere de Ribes i Canyelles i també a Cubelles. En canvi, s’ha reduÏt a Sitges i a Vilanova, i s’ha mantingut sense diferències a Olivella.

 

En general, Catalunya ha registrat el gener amb menys aturats des del 2008, tal com ha anunciat el secretari de Treball, Paco Ramos.

D'altra banda, les afiliacions a la Seguretat Social s'han situat en els 3,82 milions, el millor gener des de, com a mínim, el 2012.


  • ATUR GENER 2026.png
  • L'informatiu
  • RÀDIO A LA CARTA
  • canal you tube
  • col·labora
  • Butlletins correu
  • des de 1981
  • ELECCIONS MUNICIPALS 2023
  • ESPECIAL BIBLIOTECA
  • història eleccions 1970-2019
  • paulina 100 anys
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles