18 de setembre de 2025
L’associació esgota les 13.000 butlletes repartides i destaca l’impacte positiu en el comerç local
L’Associació Cubelles Comerç ha fet un balanç positiu de la campanya d’estiu, que es va tancar oficialment el passat 6 de setembre amb el sorteig de 1.000 euros en vals de compra durant la Festa de la Verema. La iniciativa ha aconseguit l’objectiu fixat de 13.000 butlletes distribuïdes, una xifra que, segons el president de l’entitat, Carles Fuster demostra que la gent ha respost molt bé a la crida per consumir al comerç local.
El sorteig, celebrat en un dels actes més destacats del calendari festiu cubellenc, va repartir 10 vals de 100 euros entre la clientela que havia comprat als comerços associats. Aquesta setmana, l’associació ja ha contactat amb les persones guanyadores perquè puguin recollir els seus premis i fer-los servir en els establiments del municipi.
Fuster ha destacat l’impacte positiu de la campanya destacant que són diversos els establiments els han comentat que han tingut més moviment i més compres durant aquest estiu. També ha subratllat la importància del funcionament del sorteig, que permetia participar tantes vegades com es volgués i en diferents establiments, afavorint així la compra recurrent i diversificada dins del municipi.
Des de l’associació es posa en valor l’objectiu de fomentar el consum local i continuar treballant per reforçar el comerç de proximitat. En aquest sentit, Carles Fuster, fa una crida a comprar a Cubelles per fer poble. També ha aprofitat l'entrevista a l'emissora municipal per agrair la implicació de la clientela i dels establiments associats.
Pel que fa a properes iniciatives, Cubelles Comerç ja prepara la campanya de Nadal, que, segons Fuster, seguirà en la línia de dinamitzar el comerç i mantenir viva la relació amb la ciutadania.