L’ajuntament ja s’ha desfet dels arbres de l’Avinguda dels Països Catalans

1 de juny de 2014


Les arrels ja feia temps que estaven provocant destrosses a les voreres, la calçada i a l’interior de propietats privades. Després de l’estiu s’ampliaran les voreres.

L. El consistori atribueix a l’espècie d’arbre que es va plantar en el seu moment d’aquestes molèsties. A partir d’ara, un cop talats els troncs dels arbres, s’aniran retirant les arrels amb cura de no malmetre encara més els llocs afectats i es taparan els escocells. En la següent fase s’ampliaran les voreres.

A petició dels veïns, la regidoria de Medi Ambient també treballa perquè les companyies elèctriques i de telecomunicacions reubiquin alguns pals que estan al mig del pas en moltes voreres d’aquest carrer i d’altres de la zona marítima. La intenció és millorar la mobilitat i la seguretat dels vianants. 

Els carrers es quedaran sense arbres però es reforçaran les zones verdes com a zones d’ombra. L’ampliació de les voreres no es farà fins després de l’estiu. De moment, l’avinguda Països Catalans es quedarà sense arbres i amb els forats que deixin es taparan amb ciment. El projecte de l’ampliació de les voreres encara s’està treballant i fins que no estigui enllestit no l’ensenyaran als veïns. En primer lloc s’actuarà a l’avinguda dels Països Catalans perquè és el carrer principal que enllaça l’estació de tren amb el passeig marítim i les platges i el que té més trànsit de vianants.





  • ALCALDESSA RESPON
  • L'informatiu
  • RÀDIO A LA CARTA
  • canal you tube
  • col·labora
  • Butlletins correu
  • des de 1981
  • ELECCIONS MUNICIPALS 2023
  • ESPECIAL BIBLIOTECA
  • història eleccions 1970-2019
  • paulina 100 anys
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles