L’exèrcit espanyol farà maniobres militars a Cubelles l'endemà del Dia de la Hispanitat (12O)

22 de setembre de 2015


El ministeri de defensa mobilitzarà 74 soldats, 6 tot-terrenys, 2 camions lleugers, un camió pesat i un autobús, tots provinents de la base del Bruc situada a Barcelona.

El ministeri de Defensa ha anunciat a l’Ajuntament de Cubelles que té previstes diverses jornades d’instrucció i ensinistrament. Aquestes maniobres militars mobilitzaran més de setanta soldats, 6 tot-terrenys, 2 camions lleugers, un camió pesat i un autobús, tots provinents de la base del Bruc situada a Barcelona.

Aquests entrenaments de preparació de l’exèrcit començaran just l’endemà del dia de la Hispanitat (12 d'octubre) amb l’arribada de 60 militars, als qui a partir del 15 d’octubre s’afegiran 14 persones més. Les maniobres es faran als límits d’una propietat privada del municipi de Cubelles, sense més concreció. Segons comunica el ministeri de defensa a l’Ajuntament, les maniobres es faran amb el “compromís amb la pau, la solidaritat i la cooperació entre els pobles”. I afegeix que respectaran escrupolosament el medi ambient i protegiran la natura. L’exèrcit espanyol també destaca que no alteraran les activitats normals del municipi. El comunicat que ha rebut l’ajuntament només és informatiu i no necessita cap vistiplau institucional perquè es farà dins d’una propietat privada.


  • FAX Ministeri de Defensa (pàg. 1)
  • FAX Ministeri de Defensa (pàg. 2)
  • Icone facebook
  • Icone impressora
Logotip CC © Radio Cubelles
  • Carrer Colom, 7
  • 08880 Cubelles